zaterdag 14 maart 2015

Zomer 2014

Aan het begin van de zomer heb ik een moeilijke beslissing gemaakt. Ik ben bij familie in Friesland ingetrokken omdat ik mijn school en sport niet meer goed kon combineren en het begon er op te lijken dat ik moest stoppen. Totdat de nicht van mijn moeder riep: maar waarom kom je dan niet bij ons wonen! Ik heb hier lang over nagedacht en met mijn Utrecht trainer Theo en de RTC-trainer (waar ik voor uitgenodigd was) Benny over gesproken en toen kwam ik met de beslissing om het aanbod aan te nemen. Doordat ik dit besloot had ik maar 4 weken vakantie en voordat ik daar weer naar school moest zijn we nog snel 'even' weg geweest.
Ook had ik in de zomer een blessure aan mijn knie opgelopen waardoor ik aan het begin van het schooljaar achterliep met het trainingsprogramma. Gelukkig kon ik in Heerenveen snel weer aan de slag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten