zaterdag 7 maart 2015

Oktober 2013

Na de closing games kwam de eerste starclass wedstrijd al in beeld. Deze werd gehouden in Dordrecht. Nadat ik de voorrondes doorkwam stond ik in de A-finale. Ik reageerde te laat toen er iemand wegging en zat klem achter iemand. Totdat er iemand viel, ik viel daar half overheen maar wist mij nog net staande te houden. Ik ging snel verder doordat er nog 2 achter mij reden en ik eindigde als derde. Op de 500m werd ik door een valpartij die veroorzaakt werd door een ander uit de B finale gehouden en ik eindigde daarom als 10de. De 1000m eindigde ik met een beetje een tegenvaller als 7de. Mijn tegenstanders die in de hogere finales zaten behaalde meer punten dan dat ik had behaald en ik eindigde deze wedstrijd als 7de.

Daarna stond het herfsttoernooi al weer te wachten. Ik ging hier samen met Danique naartoe en ik eindigde op alle afstanden eerste. Danique werd achter mij tweede.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten