zondag 15 maart 2015

Februari 2015

In Hasselt reed ik de speculaascup. Ik won daar de 1000m, voor Hanne Desmet (Junior A), de 500m werd ik tweede achter Hanne en op de 1500m ook. Ik had echter wel erg last van mijn enkel.
Na dit weekend ben ik naar de fysio geweest en ik had een ontsteking opgelopen tijdens het blokjes leggen. Ik kreeg behandelingen voor mijn enkel en ben naar Scheepstra geweest die mijn schoen heeft uitgeknobbeld waardoor ik geen last meer had. 

Het weekend van 14 Februari zou er een KNSB wedstrijd zijn in Amsterdam. Helaas werd deze door technische storingen afgelast.
Op 15 februari hadden Mariska en Jan van Berkum geregeld dat ik de landelijke langebaanwedstrijd 3km in Utrecht mocht rijden. Dit omdat ik mij wel had geplaatst voor de regio maar geen uitnodiging had gekregen. Ik had in totaal een stuk of 7 keer op de langebaan gereden. Ondanks dit plaatste ik mij als derde voor het NK langebaan!


27 januari ging mijn site online. Eindelijk kon ik beginnen met het sponsortraject. www.gioyalancee.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten