zaterdag 7 maart 2015

Januari 2014

Ik had mij tijdens de eerste 3 KNSB-wedstrijden geplaatst voor het NK en dat werd verreden in het eerste weekend van Januari. Ik pakte op 1000m, 500m en op 777m de gouden plak. In de super finale 1500m kon ik al niet meer van mijn titel weerhouden worden. Op het moment dat we nog 6 rondes te gaan hadden ging ik aan kop en reed ik weg bij de groep. Helaas ging ik bij nog 2 rondes te gaan onnodig onderuit. Maar gelukkig maakte dat niets meer uit voor mij en ging ik naar huis met de Nederlandse titel.


Tijdens de laatste starclass wist ik op de 1000m en de 500m de derde plaats te pakken. Ik werd derde in het overal klassement. Na 3 starclass wedstrijden stond ik derde in de ranking van west-Europa. Dit betekende dat ik mij plaatste voor het EK junioren die dit jaar plaats vond in Sofia, Bulgarije.

Ik moest voor school stage lopen. Hiervoor had ik Daja fotografie gevraagd. Ik heb fotograferen altijd erg leuk gevonden en ik mocht zelfs een dag meelopen op een BRUILOFT! Dit was ontzettend gaaf en ik heb hier erg van genoten. Super bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten