zaterdag 7 maart 2015

November 2013

Eind november was het zover. Starclass 2 in Oberstdorf. We vertrokken met het hele gewest naar Oberstdorf en kwamen daar tegen de avond aan. Voor het eten even lekker joggen en dan klaarmaken om naar bed te gaan.
Deze starclass begon goed, een tweede plaats op de 1500m achter mijn grootste concurrente Selma. Maar daarna moesten wij de heats 500m rijden die we de volgende dag verder zouden 'afmaken'. Helaas viel ik in deze heat en dit betekende dat ik in de onderste helft terecht kwam. Ook mijn teammaatje Selma viel in de heats dus dit betekende dat we allebei niet door waren. Ik kwam selma weer tegen ergens in de E-finale onderaan en eindigde achter haar met beide de twee snelste tijden van onze categorie. De 1000m ging weer gewoon zoals het moest. Ik zat in de A-finale en lag op positie van winst. Maar 2 ronden voor het eind werd ik naar buiten geduwd door een verkeerde inhaalactie en ik werd uiteindelijk toch tweede. Dit werd ook mijn overall plaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten