zondag 27 december 2015

KNSBcup relay Leeuwarden 2015

Woensdag nadat ik terug was gekomen had ik rust. Donderdag hadden we ijshockey en vrijdag mocht ik echt het ijs weer op voor het shorttrack. Ik had verwacht dat ik nog wel een beetje in moest komen maar ik reed deze training wel mijn snelste rondje ooit geklokt. In het weekend ging ik terug naar mijn ouders en ik moest nog wat fietsen. Afgelopen week kon ik weer volle bak trainen. Ook met de kerstdagen ;)

Vandaag hadden we de relay wedstrijd in Leeuwarden. We moesten 3x een relay rijden waarvan 2x een 5km! De eerste rit ging voor mezelf niet zo goed, de tweede ging al beter en in de laatste rit voelde ik mij echt goed. Ik kon lekker gaatjes die waren ontstaan dichtrijden en ik voelde dat de snelheid er was.
Nu ben ik weer in Heerenveen en deze week mag ik nog even lekker trainen want volgend weekend is het NK shorttrack.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten