zondag 27 december 2015

Vertrek worlcup Japan


Maar ongeveer een week voordat het team voor de derde en vierde worldcup zou vertrekken werd gepubliceerd dat ik ook tot dit team behoorde! Echt super gaaf! Ik zou gewoon naar Japan en China gaan. Dat zijn inderdaad nog wat langere vluchten maar dan ben je ook wel meteen aan de andere kant van de wereld + ik ging daar worldcups rijden!



28 november vertrok ik met de rest van het team naar Japan voor worldcup 3. Vlak voordat ik zou vertrekken naar Schiphol had ik nog even fijne inpakstress want mijn tas bleek te zwaar. Ik heb mijn schoolboeken (die uiteraard meegingen ) toen in mijn handbagage gedaan en ik heb nog een hoop kleren eruit gehaald en toen kon ik eindelijk richting Schiphol. De vlucht naar Hongkong ben ik redelijk doorgekomen met behulp van de films die je kon bekijken ;) Eenmaal op Hongkong moesten we 3 uur wachten en dat was een kwestie van wakker blijven. Voor ons gevoel was het midden in de nacht maar daar was het al weer ochtend. Nog een vlucht van 3 uur en we waren in Nagoya. 'S avonds was het de klus om wakker te blijven tot een normale 'bedtijd' en toen mochten we eindelijk naar bed!

Op maandag 30 november moesten we in de ochtend even een rondje hardlopen (tijd om even om je heen te kijken in dit andere land) en in de middag mochten we hier het ijs proeven. Dit was wel even wennen. Het was best zwaar ijs maar op de een of andere manier kan ik daar altijd wel goed op weg komen dus deze training ging best oke. 'S avonds hebben we ergens in een tent gegeten, waarvan het in Nederland waarschijnlijk niet eens open mag blijven, het stond er blauw van de rook en het eten bestond uit veel vet. Maar het was opzich wel grappig om dit zo even mee te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten