zaterdag 28 februari 2015

Oktober 2012

Dit seizoen begon ik met het herfsttoernooi in Groningen. De 1000m eindigde ik als eerste in de A-finale. De 500m was toen niet helemaal mijn afstand en daar eindigde ik als eerste in de B-finale. De 1500m was een extra afstand die werd gereden door degene die in de top-6 staan in het eindklassement. Ik reed erg goed maar op het moment dat ik iemand in wilde halen ging het mis, ik werd uit de baan geduwd en ik belandde op de laatste positie EN ik kreeg een penalty. Ik eindigde dus als vierde overall. Maar met de aflossing wist ik met 3 ploeggenootjes de tweede plaats te pakken.


Kort daarna vertrok ik samen met het gewest Zuid-West Nederland naar Bolzano voor de eerste starclass wedstrijd van het jaar. Ik reed op dat moment een beetje rond de 15e plek. 15e op de 1500, 10e op de 500 en op de 1000m had ik een rit waarmee ik makkelijker in de A-finale kon komen, maar voor de start was ik achterover gevallen en erg hard op mijn pols gevallen met als gevolg dat die bleef tintelen tijdens de rit. Toch nog een 13e plaats en 14de overal. Daarna met het gewest weer terug naar Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten