zaterdag 28 februari 2015

Augustus 2011

In Augustus ging ik met een aantal andere van mijn club naar Charmonix. Daar was een trainingskamp georganiseerd met een overall klassement van wedstrijdjes mountainbiken, hardlopen en schaatsen. Elke ochtend en middag schaatsen en tussendoor leuke dingen doen in de omgeving of uitrusten. De hardloopwedstrijd heb ik niet meegedaan vanwege mijn blessure, hielspoor. Met de mountainbikewedstrijd eindigde ik als eerste van de meisjes. Ik fietste voor het eerst op de mountainbike van mijn vader, de grote jongens hadden tegen mij gezegd dat ik de vering van het stuur vast moest zetten bij de start zodat ik lekker aan mijn stuur kon trekken en daarna moest ik hem weer los halen zodat ik beter over de hobbels kon, helaas vergat ik hem daarna weer los te halen. Gelukkig maakte dit niet heel veel uit voor mij.

Met de schaatswedstrijd eindigde ik na een spannende wedstrijd als derde achter een italiaan en een franse.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten