zaterdag 28 februari 2015

Juli 2011

Met skeeleren zat ik in een zogenaamd geheten JETeam. Ik trainde met een aantal andere skeeler- en schaatsmaatjes. In Juli organiseerde mijn coach een kamp in het noorden van het land. We hebben toen veel geschaatst in Thialf en geskeelerd, door mijn blessure kon ik opnieuw niet meedoen met het skeeleren. Éen dag zijn we naar het kameleon eiland geweest in Terherne. Lekker door het moeras banjeren en in groepen een 'wedstrijd' tegen elkaar spelen. We hebben ontzettend veel lol gehad.
Een van de laatste dagen kwamen wij Bob de Jong tegen in Thialf en daar moesten wij natuurlijk met het hele team mee op de foto.
Aan het einde van het kamp hadden we een schaatswedstrijd. Toen kreeg ik een compliment van Henk Gemser omdat hij mij zo goed vond starten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten