zondag 20 september 2015

begin September 2015

5 September mocht ik voor het eerst weer een halfuurtje schaatsen. Dit was echt enorm wennen. Ik stond heel onstabiel op mijn schaatsen en mijn hartslag schoot heel snel omhoog. Vanaf de maandag erna mocht ik wat vaker een halfuurtje schaatsen. Dit ging gelukkig al wel wat beter. Na 3x op het ijs te hebben gestaan kon ik in ieder geval weer schaatsen en was het een kwestie van alles opbouwen.

Ik ben nu inmiddels 2 weken aan het trainen, ik heb afgelopen week ook de hele trainingen meegedaan en gisteren (zaterdag 19 september) ging het qua techniek echt weer lekker. Ik vond dat ik goed het ijs gevoel had en het voelde ontspannend. Aankomende zondag is de eerst KNSB wedstrijd. Het is nog de vraag of ik dan al goed genoeg ben want ik ben nog niet op mijn 'oude' snelheid maar ik ben erg blij dat ik eindelijk kan trainen en het training-schoolritme weer kan oppakken.
Ik heb deze zomer dus helaas niet door kunnen bouwen maar ik doe hard mijn best om weer op mijn oude niveau te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten