zondag 20 september 2015

mei-juni 2015

Begin Juni heb ik weer rustig wat trainingen mee gedaan. Ik kreeg gelukkig geen last en kon de trainingen oppakken. Dit ging goed en ik was blij dat ik weer kon trainen, dan is mijn sportleven bij het oude. Eind Juni begon op school mijn toetsweek. De laatste voor dit schooljaar. Nog even alles op alles en het was heerlijk om na een middag leren weer even lekker hard te trainen. Aan het eind van de toetsweek kreeg ik te horen dat ik werd uitgenodigd voor het RTC noord. Jong Oranje is overgegaan in RTC noord. Dit betekende dat ik aankomend schooljaar op het Talentencollege noord naar school kan. Hier kom je na je trainen binnen en ga je zelf aan de slag met school. Een paar keer per week komen er leraren die je dan vragen kan stellen als je die hebt. Dit was voor mij goed nieuws want afgelopen schooljaar (2014-2015) was niet helemaal goed verlopen. Toch had ik mijn keuze niet zomaar gemaakt, een nieuwe groep vond ik toch wel spannend. Na wat overleg kon ik in Juli gewoon mee op trainingskamp in Geleen zodat ik wat kennis kon maken met de groep en zo kon ik ook wennen aan het trainingsprogramma. Hierna moest ik mijn beslissing maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten