zondag 20 september 2015

Juli 2015

In Juli heb ik 3 weken meegetraind met het RTC. Met de krachttrainingen kon ik nog niet meedoen want de krachttrainer was op vakantie en ik moest goed begeleid worden omdat ik dit nog nooit gedaan had. Het trainen was anders dan dat ik gewend was. Vanaf nu was het vaak 2x per dag trainen en niet 1 uur maar 1,5 uur op het ijs. Ook waren de trainingen anders, er werden andere trainingen gedaan en ik stapte in, in een wat zwaardere trainingsweek. Ik merkte dat ik hier aan het begin wel aan moest wennen. Tussen de middag was ik vaak moe dus dan nam ik rust.
Tijdens deze weken kon ik goed aan mijn techniek werken en ondertussen mijn snelheid opbouwen want ik reed tenslotte wel tussen snellere mensen. Dit ging eigenlijk erg goed. Maar in de laatste week (eind juli) kreeg ik last van mijn knie. Ik heb dit aangegeven aan mijn (nieuwe) trainer en die stuurde mij door naar de fysio. Ik kon hier de dag erna al naartoe. Zij heeft mij toen onderzocht en concludeerde dat ik een geïrriteerde meniscus had. Ik moest even kijken welke trainingen ik kon doen. Na deze week ging ik tenslotte op vakantie en na de vakantie zou het wel over zijn, zo niet, moest ik naar de fysio in Heerenveen gaan. Ik heb zaterdag tijdens de shorttracktraining gefietst en zondag heb ik de laatste shorttracktraining voor de helft meegedaan. Dit ging technisch echt super lekker. Ik heb maar een halfuur meegedaan maar helaas kreeg ik hierna wel last van mijn knie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten