zondag 6 maart 2016

Relay, 20 februari 2016

Vandaag werd de relay verreden. Dit begon niet helemaal goed want ik was met mijn slaperige kop mijn schaatspak vergeten maar door contact met Sanne kwamen zij en Yvonne tijdens het inrijden mijn pak brengen. Ik had hierdoor minder inrij tijd maar ik had nog steeds een lekker gevoel op het ijs.
We zaten in de zware halve finale maar ik had onwijs veel zin om te racen. We konden de andere teams tot de helft goed bij houden, hierna viel team geel, ons team (een teamgenoot reed op dit moment) wilde hier langs maar uiteindelijk vielen wij hierover heen. Heel jammer, we konden alleen nog maar uitrijden. We dachten nog dat we een toevoeging zouden krijgen maar dit gebeurde jammer genoeg niet. Hierdoor kwamen wij in de B-finale maar deze wisten wij met ruime voorsprong te winnen. Door een penalty in de finale eindigde wij op een vierde plek.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten