vrijdag 4 maart 2016

Aanloop naar de relay, 20 februari 2016

Dinsdagmiddag na de wedstrijd ben ik met de langebaan schaatsers mee naar Lillehammer gegaan. Woensdag hadden we geen training omdat toen de officiƫle learn&share dag was in Lillehammer dus toen zijn we opnieuw naar Lillehammer gegaan. Ik heb hier een heel leuk/handig spel gedaan wat mij helpt om alleen op de belangrijke dingen te focussen. Hierna ben ik met de meiden van de langebaan en Sanne van Kerkhof (oud-shorttrackster en nu begeleider tijdens de YOG) Lillehammer in gegaan en zijn we naar het Sjogg-park gegaan. 'S avonds weer terug met de trein en donderdag weer aan de bak.


Donderdag 18 en vrijdag 19 februari;
De teams voor de relay waren inmiddels bekend gemaakt, ik zat met een Japanse, een Duitser en een Chinees. Niet het beste team maar ook niet slecht. De regels waren wat anders geworden zodat iedereen een eerlijke kans zou krijgen. De volgorde moet altijd zijn; meisje, jongen, meisje, jongen. Tijdens de eerste training werd besloten dat ik zou starten, dan zou de Chinees komen, de Japanse en dan de Duitser. Ik bleek echter niet hard genoeg te duwen dus vrijdag werden de Japanse en ik om gewisseld en ik ging er qua duw op vooruit want ik kreeg nu meer snelheid mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten